Monday, June 13, 2011

Terjah puduraya!!

Salam + Bismillah + selamat sejahtera..

Semoga peminat2 musQ berada dalam keadaan sihat(suke2 jer bantai ader peminat) dan baru sekarang berkesempatan untuk post entry baru memandangkan prinsip musQ adalah setiap kali post mestilah ada video daripada musQ sendiri.

Berbalik kepada entry kali ini, tajuk lagi sekali gempak..terjah puduraya!!..video ini khas kepada sesiapa yang belum sampai ke puduraya yang baru dinaik taraf dan mula beroperasi pada 16 April 2011..

Video nih musQ sh0ot time otw balik dari amek video kahwin di Johor.Untuk lihat aper yang menarik dan tak menarik yang ade dekat stesen bus puduraya yang katenye BARU..j0om!

VIDEO DARIPADA musQ




Tetapi nak dijadikan cerita..walaupun jutaan ringgit dihabiskan tetapi masih lagi ada lagi kerosakan..senang cerita.bumbung bocor dan banjir!



VIDEO IMPORT (PUDURAYA BANJIR)




p/s Katakanlah (wahai Muhammad): "Kalaulah semua jenis lautan menjadi tinta untuk menulis Kalimah-kalimah Tuhanku, sudah tentu akan habis kering lautan itu sebelum habis Kalimah-kalimah Tuhanku, walaupun Kami tambahi lagi dengan lautan yang sebanding dengannya, sebagai bantuan". Al-Kahfi ayat 109


page facebook musQ production klik sini

4 comments:

  1. dah dalam tak pergi ke puduraya.. dulu selalu naik bas kat sana :)

    ReplyDelete
  2. huhu..yer..nih yang latest nyer update hentian puduraya!

    ReplyDelete
  3. HaHa..dulu ada isu mengenai siling terjatuh didewan, kalini puduraya pulak. Jutaan ringgit yang dibelanjakan nampak sia-sia, mungkin juga terdapat niat yang tidak betul disebalik nilai jutaan ringgit itu, langsung jadi tiada keberkatan.

    ReplyDelete
  4. huhu..rasenyer tak berani nak huraikan lebih2 salah siapa dan nak menunding jari kearah sapa kalau benda2 camnih terjadi..tapi yang pasti akan ade satu pihak yang buat salah..pihak mane..tuh yang kita tak tahu...

    (jutaan ringgit woo0o habis)

    ReplyDelete