Monday, May 2, 2011

5 bulan~


salam + bismillah..
hari nih genap dan cukup 5 bulan aku masuk kat dalam dunia video nih.Aku rase aku masih lagi tak cukup ilmu dalam bidang nih.Tapi aku jugak puas hati dengan hasil kerja aku setakat nih sebab aku dapat expose benda2 camnih melalui search gune internet jer..(niat hati nak berguru dengan pakar memang ada,tapi memang mahal bayaran yuran nyer..huhu)
Nak dijadikan citer camne aku leh berjinak dalam bidang nih,first! sebab aku minat dalam benda2 elektronik macam video nih.so,aku belilah gadjet dengan duit yang aku ader..nih la video cam beginner aku yang pertama
mesti korunk terpk2..bape harga nyer..price time aku beli adalah dalam range RM1000-RM1200 sekali dengan warranty dan jugak tripod(tapi tripod yang dier bagi tak cambest..huhu)..time aku post entry nih tak tau la harga latest berape.
so,kepada korunk yang agak2 memang berminat dalam video nih..kalau untuk beginner..boleh la beli handycam nih..memang frendly user dan jugak ia dalam bentuk touch screen.mudah digunakan.
-untuk entry kali nih,setakat tuh sahaja..

PANDANGAN DARI DEPAN


PANDANGAN DARI TEPI

p/s semasa tulis entry nih,baru lepas shooting untuk projek member..untuk melihat hasilnya..kita tengok next entry!! wasalam ^_^







No comments:

Post a Comment